Wednesday, July 5, 2017

Half way there! // Nå er vi halvveis.

I meant to post this earlier, but I have been in this state of stress and laziness. But I did not forget and I am not giving up on this. After all, I'm half way there now! Even though I did not post this on the first this month, I did remember to do something else. I put my last Avoseedo to use and remembered to write the date on the tiny flag this time! Even though I probably would have remembered it without the flag.

So a little picture of the avocado pit at first, before we get into the temperature project again!

//

Jeg hadde tenkt å gjøre dette litt før, egentlig, men jeg har vært både stressa og lat, så det har ikke blitt noe av. Men jeg har ikke glemt og jeg har ikke gitt opp. Nå er jeg tross alt halvveis! Men selv om jeg ikke postet bilder den første slik jeg pleier, så klarte å jeg huske å gjøre en annen ting den dagen. Jeg satte nemlig en ny avokadostein i den siste avoseedo-båten min. Og jeg husket å skrive dato på en lite flagg å sette på. Selv om jeg nok hadde husket den datoen uten flagg denne gangen.

Så vi begynner med et lite bilde av avokadosteinen først, og så fortsetter vi med det vanlige.



Happy pink Avoseedo boat! // En glad liten Avoseedobåt!



June starts about in the middle of the first block of light pink. // Juni begynner ca midt i den første blokka med lyserosa. 






No comments:

Post a Comment